خرید آنلاین بلیط ترکیه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 176
نویسنده : علی احمدی

سیستم ورود انلاین به یکی از اصلی ترین ویژگی سفرهای هوایی مدرن تبدیل شده است. امکانات سیستم ورود آنلاین هواپیمایی ترکیه می تواند زمان مدیریت شما را راحت کند. مسافران می توانند از طریق تبلت، تلفن هوشمند یا رایانه خود از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی، به صورت آنلاین خود را تهیه کنند.

در صورتی که آنلاین شوید، می توانید در صورت دسترسی، مستقیماً به سمت میز چک آنلاین در فرودگاه بروید. در اینجا، شما می توانید با گذرگاه شبانه روزی چمدان های مورد بررسی خود را واریه کنید و مستقیماً به سمت امنیت فرودگاه بروید. می توانید پس از ورود به سیستم به صورت آنلاین، گذرگاه شبانه روزی خود را چاپ کنید یا آن را به صورت الکترونیکی به تلفن هوشمند خود ارسال کنید. با این حال، توصیه می شود قبل از موعد پرواز را در فرودگاه سغر خود تحقیق کنید تا ببینید چه گزینه های ورود به سیستم در دسترس است، زیرا ممکن است برخی از آنها روش های معمولیتری برای ورود به سیستم و شبانه روزی استفاده کنند.

اگر تصمیم گرفتید سفر خود را با ورود به سیستم آنلاین هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ساده کنید، توصیه می شود در صورت گرفتن یک پرواز داخلی حداقل 1 ساعت قبل به فرودگاه برسید. اگر در حال پرواز یک پرواز بین المللی هستید، توصیه می شود 2 ساعت قبل به فرودگاه برسید. چک آنلاین در 24 ساعت قبل از زمان های تعیین شده برای پرواز آغاز می شود و طبق یک قاعده کلی 90 دقیقه قبل از عزیمت ها بسته می شود. در هنگام ورود، لازم است به یاد داشته باشید که اسناد ID مربوطه را داشته باشید. علاوه بر گذرنامه، اشکال دیگر شناسنامه ای که می توانید بعنوان اثبات هویت خود از آنها استفاده کنید، شامل گواهینامه رانندگی، شناسنامه ملی و گواهی ازدواج است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.